قیمت انواع شامپو هتلی ایوان

انواع شامپو هتلی ایوان همراه با قیمت را می توانید در این سایت مشاهده کنید. انواع شامپو هتلی ایوان مکعبی و تیوپی را می توانید تنها با یک تماس از درب کارخانه سفارش دهید. این محصولات بر اساس ویژگی هایی که دارند غالبا تعیین نرخ می شوند که معمولا لیست هایی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

در هتل ها به منظور رفاه حال مشتریان لوازم مختلفی مورد کاربری قرار می گیرد که هر کدام به منظور خاصی هستند. نمونه ای از این موارد محصولات بهداشتی هستند که وجود شان بسیار ضروری می باشد.

انواع محصولات بهداشتی هتلی

برای سلامت انسان بهداشت و نظافت بسیار مهم می باشد و این امر در سفر و یا غیر سفر ندارد و در هر شرایطی باید بهداشت رعایت گردد. در حین سفر با مراجعه به هتل ها شاهد انواع متفاوت محصولاتا بهداشتی هاتلی هستید که با برند های متفاوت خودنمایی می کند. چند نمونه از محصولات را جهت آشنایی و کامل شدن اطلاعات تان بیان می کنیم:

انواع محصولات بهداشتی هتلی

برند های تولید کننده شامپو هتلی

شامپو هتلی نمونه ای از محصولات بهداشتی هتلی است که از میان دیگر نمونه های محصولات از همه واجب تر و ضروری تر می باشد. شامپو ها با برند های متفاوتی هستد که در اندازه های کوچک و در ظروف بسته بندی متفاوت در اختیار بازار ها قرار می گیرد. چند نمونه از برند های مطرح در کشور ما که هر کدام بازار فروش خاص خود را دارا می باشند در این جا ذکر می کنیم:

  • برند ایوان
  • برند صحت
  • برند شبنم
  • برند بارفتن
  • برند طراوت

انواع شامپو هتلی ایوان

برند ایوان از جمله برند های معروف در بازار های ایرانی است که انواع مختلف شامپو ها را اعم از شامپو خانواده و یا شامپو هتلی را به طور عمده برای فروش آماده می کند. محصول پر فروش این برند انواع شامپو هتلی ایوان است که با قدرت پاک کنندگی بالا و کف فراوانی که دارد مورد توجه مسئولان خرید هتل های زیادی قرار می گیرد. انواع شامپو هتلی ایوان با خاصیت های عالی به منظور های متفاوت به کار می رود که در ادامه نام آن ها را ذکر می کنیم:

انواع شامپو هتلی ایوان

  • شامپو سر هتلی ایوان مکعبی:

شامپو مکعبی ایوان یکی از معروف ترین و متداول ترین محصولات تک نفره هتلی می باشد که با سابقه چند ده ساله در این زمینه حضور پررنگی دارد.  شامپو مکعبی سر ایوان در 3 رنگ آبی، صورتی و سبز تولید می شود.

  1. شامپو سر مکعبی آبی ایوان مخصوص مو های معمولی
  2. شامپو سر مکعبی صورتی ایوان مخصوص مو های خشک
  3. و شامپو سر مکعبی سبز ایوان مخصوص مو های چرب می باشد.

شامپو سر مکعبی ایوان

[highlight color=”blue”]شامپو مکعبی ایوان در کراتن های 300 تایی و با وزن 30 گرمی تولید و عرضه می شوند.[/highlight]

  • شامپو بدن هتلی ایوان مکعبی:

شامپو بدن مکعبی ایوان در بسته بندی بنفش رنگ تولید می شود. وزن آن ها نیز 30 گرمی و در کارتن های 300 تایی می باشد.

شامپو بدن هتلی ایوان

قیمت شامپو هتلی مکعبی ایوان:

همانطور که می دانید به دلیل نوسانات قیمت مواد اولیه و بازار، امکان ارائه قیمت دقیق و بروز وجود ندارد لذا خواهشمندیم جهت استعلام دقیق قیمت انواع شامپو هتلی ایوان از طریق راه های ارتباطی درج شده اقدام فرمایید:

قیمت شامپو هتلی مکعبی ایوان:

اما قیمت شامپو هتلی مکعبی ایوان در تاریخ دی ماه 98 به قرار زیر می باشد:

قیمت شامپو هتلی مکعبی ایوان

  • شامپو سر هتلی ایوان تیوپی:

اما یکی دیگر ها انواع شامپو هتلی ایوان، شامپو های تیوپی ایوان می باشد که طرفداران مدل تیوپی را مجذوب خود کرده است. شامپو سر تیوپی ایوان در بسته بندی شفاف و به رنگ سفید تولید می شود. شامپو هتلی تیوپی ایوان در کارتن های 180 تایی و در وزن 25 گرم تولید می شود.

خرید شامپو هتلی ایوان

  • شامپو سر هتلی ایوان تیوپی:

اما شامپو بدن تیوپی ایوان در بسته بندی شفاف و بنفش عرضه می گردد. شامپو بدن تیوپی ایوان نیز 25 گرمی بوده و با کارتن های 180 تایی به فروش می رسد.

[toggle title=”نرم کننده هتلی ایوان” state=”close”]شامپو سر نرم کننده تیوپی ایوان نیز یکی از محصولات جذاب این شرکت می باشد که به رنگ صورتی و با بسته بندی شفاف تیوپی عرضه می گردد.[/toggle]

نحوه سفارش انواع شامپو هتلی ایوان با چاپ لوگو اختصاصی مشتریان:

به اطلاع خریداران محترم می رسانیم مجموعه هتلداری آراد امکان چاپ لوگو خریداران، هتل داران و صاحبان مراکز اقامتی را به صورت رایگان فراهم آورده است. تنها کافی است فایل لوگو خود را برای ما ارسال فرمایید تا نمونه آن طراحی شود، و پس از تایید شما بر روی بدنه هر یک از شامپو ها چاپ شود. یک روش تبلیغاتی شیک و رایگان برای شما.

شامپو هتلی ایوان با چاپ لوگو

نحوه خرید انواع شامپو هتلی ایوان

مژده به خریداران محترم در سراسر کشور. اگر قصد خرید مستقیم انواع شامپو هتلی ایوان با قیمت درب کارخانه را دارید، تنها کافی است با یک تماس، محصولات خود را سفارش داده و در کمتر از 72 ساعت درب محل خود ( در هر کجای کشور) تحویل بگیرید.

مشاوران فروش ما به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما و ثبت سفارشات شما هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما